wtorek, 7 maja 2019

Robert Lewandowski

Cześć,
dzisiaj autografy od polskiego piłkarza, na co dzień grającego w Bayernie Monachium - Roberta Lewandowskiego.
Robert w sezonie 2008/2009 trafił do pierwszoligowego klubu Ekstraklasy - Lecha Poznań. W stolicy Wielkopolski Lewy rozegrał dwa sezony, w czasie których strzelił ponad 40 goli. Następnie przeszedł do Borussii Dortmund, w której występował razem z Jakubem Błaszczykowskim i Łukaszem Piszczkiem, tworząc tzw. "polskie trio z Dortmundu". W 2014 roku podpisał 5-letni kontrakt z Bayernem Monachium. 
Autograf na karcie BVB pochodzi z wymiany, a podpis na kartce zdobyłam osobiście w 2016 roku podczas zgrupowania w Poznaniu.  




4 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.