wtorek, 7 lipca 2020

Lionel Messi

Cześć!!!!
Dzisiaj zaprezentuję Wam bombowy autograf, który co ciekawe był 10 podpisem w mojej kolekcji. Dostałam go we wrześniu 2013 roku czyli zaledwie dwa miesiące po rozpoczęciu przygody z wysyłaniem listów.

Lionel Messi- piłkarz pochodzący z Argentyny a dokładniej z Rosario. Przez wielu uważany za najlepszego zawodnika w historii z czym nie trudno się zgodzić, gdyż w piłce osiągnął wszystko. No prawie wszystko... jedynym trofeum jakiego jeszcze nie zdobył jest Puchar Świata FIFA. W 2014 roku Messi wraz z drużyną Albicelestes dotarł do finału imprezy, jednak jeden jedyny błąd popełniony w 113 minucie meczu spowodował, że po raz czwarty w historii Niemcy zostali ogłoszeni najlepszą reprezentacją na świecie. Od 2004 roku Leo występuje na pozycji napastnika w pierwszym składzie FC Barcelony. Dla katalońskiego klubu strzelił już ponad 600 goli. Lista indywidualnych sukcesów Argentyńczyka jest tak długa, że zdecydowałam się wspomnieć tylko o jednej i prawdopodobnie najważniejszej nagrodzie jaką jest Złota Piłka. Messiemu została ona przyznana w 2009, 2010, 2011, 2012, 2015 i 2019 roku.


6 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.