niedziela, 28 marca 2021

Vinicius Junior

Vinicius Junior- brazylijski piłkarz występujący na pozycji skrzydłowego w Realu Madryt. Zanim Vini dołączył do drużyny Los Blancos był zawodnikiem Flamengo. Najpierw w latach 2005-2017 reprezentował młodzieżową sekcję tego klubu a w sezonie 2017/2018 pierwszy zespół. W lipcu 2018 roku Vinicius został oficjalnie przedstawiony jako gracz Realu. Do tej pory miał okazję wystąpić w ponad 100 meczach. 



Jak zdobyte?: list na adres prywatny wysłany w grudniu 2020
Czas oczekiwania: 50 dni

3 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/03/974-kamila-kaminska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję, świetny dodatek do kolekcji 👍

    Zapraszam również do mnie, post z autografem Ewy Swobody.

    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2021/04/86-ewa-swoboda.html

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.