sobota, 29 lutego 2020

Philippe Coutinho

Philippe Coutinho - 27 letni piłkarz urodzony w jednym z największych miast Brazylii- Rio de Janeiro. Obecnie Philippe przebywa na wypożyczeniu w Bayernie Monachium, do którego trafił z FC Barcelony. Najlepszym okresem w karierze brazylijskiego pomocnika był czas spędzony na Anfield, (stadionie, na którym rozgrywane są mecze Liverpoolu FC). Coutinho do drużyny z Premier League dołączył w 2013 roku. Przez sześć sezonów wystąpił w 201 oficjalnych meczach The Reds oraz dwukrotnie został wybrany ulubieńcem fanów. 

Autograf udało mi się zdobyć przez wysłanie listu na adres Bayernu. 



2 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.