wtorek, 14 lipca 2020

ACF Fiorentina

ACF Fiorentina- włoski klub piłkarski z siedzibą we Florencji. Zespół Fioletowych został założony w sierpniu 1926 roku, a od sezonu 2004/2005 nieprzerwanie występuje w Serie A. W obecnie trwających rozgrywkach ligowych Fiorentina zajmuje 13 pozycję w tabeli mając na koncie 36 oczek i cztery punkty straty do Parmy. Na poniższym plakacie podpisali się: Josip Ilić, Ciprian Tatarusanu, Khouma Babacar, Borja Valero i Nikola Kalinić. Autografy otrzymałam w 2016 roku po ok. czterech miesiącach od wysłania listu na adres klubu.


4 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.