czwartek, 10 września 2020

Villarreal

Villarreal- hiszpański klub piłkarski założony w 1923 roku. Od sezonu 2013/2014 regularnie występujący w Primera División. Villarreal jest często nazywany Żółtą Łodzią Podwodną. Jest to spowodowane tym, że obok ich stadionu- Estadio de la Ceramica, znajduje się pomnik przedstawiający właśnie łódź podwodną. Szkoleniowcem na nowy sezon został Unai Emery, który podpisał kontrakt na okres trzech lat. 

W liście od Villarreal znalazłam 10 kart (sezon 2016-2017) z nadrukowanymi autografami.  





























2 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/09/agnieszka-holland.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!
    Szkoda że nadruki :(
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2020/09/705-natalia-kukulska.html

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.