wtorek, 13 października 2020

Alicja Rosolska

Cześć!!! 
Idąc za ciosem postanowiłam opublikować kolejny post o przedstawicielce białego sportu- Alicji Rosolskiej, która w grudniu skończy 35 lat. Jej specjalnością nie jest tak jak w przypadku Igi, Magdy czy Huberta singiel, a cieszący się troszkę mniejszą popularnością debel. Dotychczas Alicja zwyciężyła w 9 turniejach WTA i była w finale US Open 2018 w grze mieszanej. W rankingu najwyżej zawędrowała na 23 miejsce, natomiast w pierwszej setce warszawianka znajduje się od 2005 roku. 
Autograf zdobyty osobiście :)






2 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.