wtorek, 3 listopada 2020

Julia Görges

Siemaneczko!!!!
Dzisiaj postanowiłam 
podsumować karierę jednej z najlepszych niemieckich tenisistek ostatnich lat. Mowa oczywiście o Julii Görges, która dokładnie 21 października ogłosiła decyzję o zakończeniu profesjonalnej przygody z białym sportem. Na przestrzeni 15 lat kariery Julia wygrała 12 turniejów WTA, (7 w singlu i 5 w deblu). Najważniejsze z nich to: WTA Elite Trophy 2017, Kremlin Cup 2017 oraz Connecticut Open 2015 w parze z L. Hardecką. Natomiast jeśli chodzi o ranking, to w nim Görges zawędrowała  najwyżej na 9 miejsce, a było to w sierpniu 2018 roku.

Oba podpisy zdobyłam listownie.




3 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.