czwartek, 31 grudnia 2020

Podsumowanie 2020 roku

Siemaneczko!!
Dzisiaj krótkie podsumowanie 2020 roku. 
W przeciągu ostatnich 12 miesięcy do mojej kolekcji dołączyło 66 nowych autografów. Niestety z uwagi na pandemię liczne imprezy sportowe zostały odwołane bądź zorganizowanie bez udziału publiczności a przez to osobiste zbieranie autografów graniczyło z cudem. Dlatego 39 podpisów, które udało mi się zdobyć są z kategorii TTM a 27 pochodzi z wymian.

Najcenniejsze autografy:
  1. Rose Lavelle
  2. Paul Pogba
  3. Bjorn Borg


Najdłuższy czas oczekiwania na odpowiedź: T. Bacsinszky (773 dni)
Najkrótszy czas oczekiwania na odpowiedź: Schalke 04 (10 dni)

Łączna liczba autografów w kolekcji: 869

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I WYPCHANYCH SKRZYNEK!!!!

Designed by Freepik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.