środa, 3 marca 2021

Eric Abidal

Eric Abidal- były francuski piłkarz, który grał na pozycji obrońcy. W czasie swojej kariery reprezentował barwy różnych europejskich drużyn, jednak najwięcej czasu spędził w FC Barcelonie. Dołączył do niej latem 2007 roku. W lidze hiszpańskiej zadebiutował 26 sierpnia w meczu przeciwko Racing Santander zakończonym bezbramkowym remisem. Po rozegraniu trzech sezonów, w czasie których zdobył z Barcą między innymi Mistrzostwo Hiszpanii oraz puchar Champions League, zdiagnozowano u niego raka wątroby. Po kilku miesiącach przerwy Abidal powrócił na boisko i wystąpił w zwycięskim finale Ligi Mistrzów. W marcu 2012 roku ogłoszono, że Eric musi się poddać kolejnej operacji. Zakończyła się ona sukcesem jednak Barcelona nie zdecydowała się przedłużyć kontraktu z Francuzem. W czerwcu 2013 roku Abidal rozegrał ostatni mecz dla Dumy Katalonii.



Jak zdobyte?: list wysłany w styczniu 2021
Czas oczekiwania: 26 dni

4 komentarze:

  1. Gratuluję i zapraszam do mnie https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2021/03/grzegorz-krychowiak.html oraz nowy post https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2021/03/tomasz-gorilla-drwal.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.