piątek, 15 marca 2019

Cristiano Ronaldo

Siemka,
tym razem przedstawię Wam jeden z największych sukcesów w mojej kolekcjonerskiej karierze, czyli, jak możecie zobaczyć po tytule autograf Cristiano Ronaldo. Myślę, że nie trzeba go nikomu przedstawiać, jednak dodam, że jest on uważany za jednego z najlepszych piłkarzy w historii, a latem 2018 roku postanowił przenieść się do Juventusu, dla którego zdobył już ponad 20 goli. W ostatni wtorek zapewnił Starej Damie awans do ćwierćfinału Ligi Mistrzów.

Ten wspaniały autograf zdobyłam za czasów gry CR7 w Realu Madryt.




4 komentarze:

  1. Gratulacje
    https://paulin10.blogspot.com/2019/03/201-koke.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Miejmy nadzieję, że oryginał, bo podróbek jest niestety więcej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2019/03/497-mohamed-salah.html

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.