piątek, 29 marca 2019

Krzysztof Piątek

Cześć,
jako, że jest dzisiaj pio, pio, piątek ;-) pokażę Wam autograf zawodnika reprezentacji Polski i AC Milanu - Krzysztofa Piątka. Jest on pierwszym w historii Polakiem, który zadebiutował o barwach Rossonerich. W ostatnim czasie jest o nim głośno za sprawą niesamowitej gry i skuteczności w polu karnym przeciwnika. W lidze włoskiej zdobył już 19 goli, dzięki czemu zajmuje drugie miejsce w klasyfikacji najlepszych strzelców Serie A, a czwarte w klasyfikacji Złotego Buta.

Autograf zdobyłam w 2016 roku, kiedy Piątek był jeszcze piłkarzem Zagłębia Lubin.



3 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.