wtorek, 23 kwietnia 2019

Petra Kvitova

Siemka,
dzisiaj pokażę Wam autografy czeskiej tenisistki Petry Kvitovej - dwukrotnej mistrzyni Wimbledonu, triumfatorki Mistrzostw WTA z 2011 roku oraz pięciokrotnej zwyciężczyni Pucharu Federacji z reprezentacją Czech. 
W grudniu 2016 roku jej tenisowa kariera zawisła na włosku. Petra została napadnięta we własnym mieszkaniu i poważnie raniona nożem w lewą rękę. Po tym wydarzeniu lekarze orzekli, że konieczna jest kilkumiesięczna przerwa od sportu albo nawet zakończenie kariery. Jednak determinacja Czeszki była na tyle duża, że już w maju powróciła na kort, a miesiąc później została mistrzynią turnieju w Birmingham. Z kolei obecny sezon rozpoczęła od dotarcia od finału Australian Open. 
Podpisy zdobyłam wysyłając prośbę na poniższy adres.

Petra Kvitova
TK PLUS s.r.o.
Za Kosteleckou 51
796 40 Prostejov
CZECH REPUBLIC





3 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.