wtorek, 2 kwietnia 2019

Simona Halep

Cześć,
zaprezentuję Wam dzisiaj autograf, który zalicza się do grona najcenniejszych w mojej kolekcji. Będzie to podpis od rumuńskiej tenisistki Simony Halep, która do niedawna była pierwszą rakietą świata, a aktualnie w zestawieniu najlepszych tenisistek zajmuje drugą pozycję.
W 2013 r. na dobre rozpoczęła swoją zawodową karierę, triumfowała w sześciu turniejach WTA, dzięki czemu awansowała z 47 na 11 miejsce w rankingu. Rok później osiągnęła pierwszy finał Wielkiego Szlema na kortach im. Rolanda Garrosa, w którym uległa Mari Szarapowej. W kolejnych latach ponownie meldowała się w meczach o najwyższą stawkę jednak również w nich musiała uznać wyższość swoich rywalek. Ostatecznie 9 czerwca 2018 roku, po emocjonującym meczu ze Sloane Stephens, została wielkoszlemową mistrzynią, spełniając tym samym swoje największe tenisowe marzenie.






7 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.