środa, 26 czerwca 2019

Alex Morgan

Cześć,
autograf, który dzisiaj zobaczycie próbowałam zdobyć już od bardzo długiego czasu, bo aż od 2015 roku. W końcu po kilku latach udało się- dostałam własnoręczny podpis Alex Morgan. 
Jest to amerykańska piłkarka, reprezentantka Stanów Zjednoczonych, a także zawodniczka Orlando Pride. Alex była czterokrotnie wybierana piłkarką roku CONCACAF oraz zajęła trzecie miejsce na gali Złotej Piłki FIFA 2012. Z reprezentacją wygrała już wszystko: Mistrzostwa Świata, Igrzyska Olimpijskie, She Believes Cup i Turniej Czterech Narodów. Na aktualnym Mundialu we Francji, gdzie Amerykanki bronią tytułu z Kanady, strzeliła już 5 goli, dzięki czemu ma duże szanse na zostanie Królową Strzelczyń.
Bez wątpienia wymarzony autograf.



12 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.