piątek, 7 czerwca 2019

Magda Linette

Cześć,
dzisiaj autografy kolejnej gwiazdy polskiego tenisa. Magda Linette, bo niej mowa, urodziła się w Poznaniu w 1992 roku, a status profesjonalny osiągnęła w 2009 roku. Jest zawodniczką, która od lat zajmuje miejsce w top 100 rankingu WTA. Najwyżej sklasyfikowana była w lutym ubiegłego roku. Zajmowała wtedy 55 pozycję. W tym sezonie dotarła do drugiej rundy Roland Garros i pierwszej Australian Open.
Autografy na zdjęciach zdobyłam wysyłając prośbę na adres AZS Poznań. 
Na odpowiedź czekałam bardzo długo, bo aż 580 dni!

Zapraszam do zaktualizowanej zakładki wymiana :)





2 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.