środa, 31 lipca 2019

Andre Agassi

Andre Agassi - były amerykański tenisista, uznawany za jednego z najlepszych w historii. Jest zdobywcą Karierowego Wielkiego Szlema, czyli zwycięzcą wszystkich czterech imprez Wielkiego Szlema (4-krotnie wygrywał Australian Open, 2-krotnie US Open i po jednym razie Wimbledon i French Open). Karierę rozpoczął w wieku trzynastu lat w słynnej Akademii Tenisowej Nicka Bollettieriego. W 1986 roku Andre otrzymał status profesjonalisty. Pierwsze turniejowe zwycięstwo odniósł w Kalifornii, gdzie w dwóch setach pokonał Johna Austina. W kwietniu 1995r. został liderem rankingu ATP. 
Przez 101 tygodni był najlepszym zawodnikiem globu. 

Autografy zdobyłam wysyłając prośbę na adres fundacji Agassiego w Las Vegas.



3 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.