środa, 7 sierpnia 2019

Hubert Hurkacz

Cześć, 
dzisiaj pokażę Wam kilka autografów Huberta Hurkacza, które zdobyłam osobiście na Poznań Open. Hubert urodził się w 1997 roku we Wrocławiu, gdzie rozpoczął swoją przygodę z tenisem. W 2014 roku zdobył pierwsze punkty do rankingu ATP a aktualnie zajmuje w nim 48 miejsce. Najlepszy występ w tym roku Hubi bez wątpienia zaliczył na Wimbledonie. Wrocławianin doszedł w Londynie do trzeciej rundy, w której został pokonany w czterech setach przez późniejszego mistrza imprezy - Novaka Djokovica. 

Po jednym z meczów w Poznaniu dostałam od Huberta frotkę, której zdjęcie również możecie zobaczyć poniżej. Jeśli jest ktoś zainteresowany podpisem Huberta to zapraszam do zakładki wymiana :-)








2 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.