sobota, 21 września 2019

Keisuke Honda

Czołem,
dzisiaj pokażę Wam autograf od Keisuke Hondy. Jest to 33- letni trener piłkarski, a także były piłkarz urodzony w Japonii w miejscowości Settsu. W piłkę nożną zaczął grać w wieku ośmiu lat w miejscowej drużynie Settsu FC. W 2008 roku Honda podpisał kontrakt z europejskim klubem VVV Venlo, w którego barwach rozegrał ponad 60 spotkań. Następnie został zawodnikiem CSKA Moskwy. Po kilku udanych sezonach w stolicy Rosji został ogłoszony piłkarzem AC Milanu. Dla Rossonerich zdobył około 10 goli w 80 meczach. Nie jest to może jakiś najlepszy wynik, ale należy pamiętać, że Keisuke przez zdecydowaną większość swojej kariery występował na pozycji pomocnika. W 2018 roku zaliczył jeszcze krótki epizod w australijskim klubie z Melbourne, po czym został trenerem Reprezentacji Kambodży. 


2 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.