wtorek, 3 września 2019

Simona Halep po raz drugi :-)

Cześć!!!
Kilka miesięcy temu opublikowałam post, w którym mogliście zobaczyć piłkę z autografem mojej ulubionej tenisistki- Simony Halep. Dzisiaj natomiast postanowiłam pokazać Wam moją niedawną zdobycz, jaką jest zdjęcie z podpisem rumuńskiej gwiazdy. Od mojej poprzedniej notki zmieniła się chyba tylko jedna informacja, ale za to jak ważna. Otóż Simona wygrała Wimbledon i po raz drugi w karierze została mistrzynią Wielkiego Szlema. 
W finale londyńskiego turnieju dokonała czegoś, czego absolutnie się nie spodziewałam..... w niecałą godzinę pokonała Serenę Williams! Biorąc pod uwagę ich wcześniejszy bilans spotkań wynik tego meczu (6:2, 6:2) z pewnością wprawił wiele osób w osłupienie, zwłaszcza że występy Simony na trawiastych kortach nigdy do wielkich nie należały. Wygrywając z Sereną Rumunka po raz kolejny pokazała, że niemożliwe nie istnieje :-)



6 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.