sobota, 12 października 2019

Maria Sharapova

Maria Sharapova - rosyjska tenisistka słynąca z agresywnej gry z końcowej linii kortu. Zdobywczyni pięciu Wielkich Szlemów. Ostatnie takie zwycięstwo miało miejsce w 2014 roku na kortach Rolanda Garrosa. Przez 21 tygodni była liderką rankingu WTA. W 2016 roku została zawieszona na dwa lata za stosowanie środka dopingowego o nazwie meldonium. Myślę, że śmiało można stwierdzić, iż od tamtego momentu jej kariera się posypała. Rosjanka straciła kilka umów sponsorskich oraz zaliczyła ogromny spadek w zestawieniu najlepszych zawodniczek. Obecnie plasuje się poza pierwszą setką i jest cieniem samej siebie.

Autograf zdobyłam w zeszłym roku za pośrednictwem jej oficjalnej strony.




✱ Na blogu pojawiła się nowa zakładka, ("Wszystko w jednym") dedykowana osobom, które również chciałyby rozpocząć swoją przygodę z tym cudownym hobby, jakim jest kolekcjonowanie autografów 😊

6 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.