środa, 30 października 2019

Elina Svitolina

Siemka,
w niedzielę wystartowały Mistrzostwa WTA w Shenzhen. Jest to impreza przeznaczona dla najlepszej ósemki danego sezonu. W tym roku do tego grona dostały się: Ashleigh Barty, Karolina Pliskova, Naomi Osaka, Bianca Andreescu, Simona Halep, Petra Kvitova, Belinda Bencic i Elina Svitolina. Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam autograf ostatniej z wymienionych zawodniczek. 

Elina Svitolina - tenisistka urodzona w Odessie na Ukrainie. W 2010 roku została mistrzynią juniorskiego French Open a dwa lata później dotarła do finału Wimbledonu w grze pojedynczej dziewcząt. W seniorskiej karierze Elina zaczęła odnosić sukcesy już w 2012 roku wygrywając pierwszy turniej WTA w Pune. Do tej pory Ukrainka miała okazję 14 razy unosić do góry ręce w geście ostatecznego triumfu. W tym sezonie największym sukcesem Svitoliny było dojście do półfinału Wimbledonu oraz US Open.



5 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.