środa, 25 marca 2020

Leticia Santos

Cześć!!!
W zeszłym roku w czerwcu i lipcu odbywały się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet we Francji. Po raz pierwszy miałam możliwość śledzić ich przebieg od meczu otwarcia- między Francją a Koreą Południową, który zakończył się wysokim zwycięstwem drużyny gospodarzy, aż do wielkiego finału w Lyonie, gdzie Amerykanki obroniły tytuł. W tym czasie postanowiłam zacząć pisać prośby o autografy do moich ulubionych piłkarek. Wcześniej z wyjątkiem A. Morgan ich nie wysyłałam, dlatego też nie miałam pojęcia czego się spodziewać. Zastanawiałam się czy jest dokładnie tak samo jak w przypadku męskich zespołów, które w większości odpisują na takowe listy. Jedną z osób, do których zdecydowałam się skierować prośbę o autograf była Letica Santos. Brazylijska zawodniczka występująca w obronie, aktualnie w klubie FFC Frankfurt. Nie jestem do końca pewna jak długo czekałam na odpowiedź, ale wydaje mi się, że około 2 miesięcy. W kopercie znalazłam aż pięć podpisanych kart, z czego cztery z dedykacją. Tutaj zamieszczam tylko dwa skany- pozostałe zdjęcia się niczym nie różnią. Jakby ktoś był zainteresowany to jedna karta, ta bez dedykacji jest na wymianę. Dodatkowo został mi zwrócony kupon IRC :-)   



3 komentarze:

  1. Gratulacje !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2020/03/629-amir-abedzadeh.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/03/jack-lousma.html

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.