czwartek, 2 kwietnia 2020

Jackie Groenen

Siemka!
Kolejną piłkarką, do której odważyłam się napisać była Jackie Groenen, 25- letnia zawodniczka reprezentująca barwy Holandii i Manchesteru United. Wcześniej grała w Chelsea i kilku klubach ligi niemieckiej. Przed rokiem wystąpiła na MŚ we Francji i zapewniła swojej drużynie awans do wielkiego finału. W meczu półfinałowym przeciwko Szwecji, na chwilę przed rzutami karnymi zdobyła bramkę strzelając z okolicy 20 metra. W finale Holenderki uległy troszeczkę lepiej dysponowanym Amerykanką i zajęły drugie miejsce. Jackie posiada także medal za Euro 2017, jednak tym razem o złotej barwie.

Na podpisane zdjęcia czekałam nieco ponad dwa miesiące i również otrzymałam z powrotem kupon IRC.



5 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/04/grzegorz-rosinski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Również udało mi się zdobyć autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !!
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2020/04/635-lukas-hradecky.html

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.