czwartek, 6 sierpnia 2020

Carli Lloyd

Carli Lloyd- amerykańska piłkarka grająca zazwyczaj w środkowej części boiska. Jej obecnym zespołem jest klub występujący w lidze NWSL- Sky Blue. Wcześniej Lloyd była zawodniczką między innymi Manchesteru City i Houston Dash. Carli jest dwukrotną Mistrzynią Świata (2015 i 2019). W finale MŚ w Kanadzie dokonała czegoś niesamowitego... w niecałe 15 minut zdobyła hat tricka. Bramki dla USA strzeliła dokładnie w 3, 5 i 16 minucie, z czego tą ostatnią zdobyła po uderzeniu z połowy boiska. Stany Zjednoczone ostatecznie zakończyły mecz wynikiem 5:2, a Lloyd kilka miesięcy później została nagrodzona tytułem Piłkarki Roku FIFA.

8 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.