niedziela, 16 sierpnia 2020

Lleyton Hewitt

Lleyton Hewitt- australijski tenisista, który zakończył karierę w 2016 roku po Wimbledonie. Hewitt jest jednym z sześciu zawodników, którym udało się utrzymać na pozycji lidera rankingu ATP przez cały rok. Na szczycie listy spędził 80 tygodni, z czego 75 z rzędu. W grze pojedynczej Lleyton triumfował w 30 turniejach, a najważniejsze zwycięstwa odniósł na US Open (2001) i Wimbledonie (2002). W późniejszych latach dotarł do kolejnego finału US Open i pierwszego Australian Open, jednak w obu meczach musiał pogodzić się z przegraną. 

Autografy zdobyłam po wysłaniu listu na adres prywatny.




4 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.