piątek, 30 sierpnia 2019

Bayern Monachium sezon 2013/2014 cz.2

Czołem,
dzisiaj czas na drugą część autografów od obecnego Mistrza Niemiec. Tym razem będą to podpisy: Mario Mandzukicia, Thomasa Müllera, Jerome'a Boatenga, Daniela van Buytena, Arjena Robbena i Thiago Alcantary.

Daniel Van Buyten i Arjen Robben zakończyli już swoje piłkarskie kariery. Belg w 2014 roku natomiast Holender w ubiegłym sezonie. Mandzukić pięć lat temu postanowił przenieść się do Atletico Madryt. Po roku spędzonym na Estadio Vicente Calderón Mario trafił do Juventusu, dla którego gra po dziś dzień. Za to Müller, Boateng i Alcantara nieprzerwanie od kilku lat reprezentują Bayern Monachium przyczyniając się do kolejnych rekordów bawarskiej drużyny.






4 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.