poniedziałek, 4 listopada 2019

Zagłębie Lubin

Cześć!!!
Tak mniej więcej dwa miesiące temu otrzymałam przesyłkę z Lubina. Znalazłam w niej plakat z podpisami wszystkich zawodników Zagłębia. 
No.... prawie wszystkich. Brakuje z 6 czy 7 autografów :-) 
Zagłębie Lubin w najwyższej lidze zadebiutowało w 1985 roku. Do tej pory drużyna z Dolnego Śląska dwukrotnie zdobyła Mistrzostwo Polski. Ostatni sezon Miedziowi zakończyli na 7 miejscu, natomiast aktualnie zajmują 10 pozycję tracąc jedno oczko do dziewiątego Lecha Poznań, a osiem do lidera Ekstraklasy- Legii.


10 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.