piątek, 6 grudnia 2019

Lucas Vazquez

Cześć,
wybaczcie, że w zeszłym tygodniu nie było żadnego posta, ale ostatnia klasa liceum robi swoje 😩. Przechodząc do autografów muszę się Wam pochwalić listem, który przywędrował do mnie kilka dni temu prosto z Hiszpanii. Była to odpowiedź od napastnika Realu Madryt- Lucasa Vazqueza, na którą czekałam około 4 miesiące. 

Lucas Vazquez- 28-letni piłkarz urodzony w Curtis. W wieku 16 lat dostał się do młodzieżowej drużyny Królewskich. Kilka lat później zadebiutował w meczu Realu Madryt C. W niedługim czasie, dokładnie w 2011 roku rozegrał cały sezon w Realu Madryt Castilla przyczyniając się do awansu swojej drużyny do Segunda División. W 2014 roku Lucas został wypożyczony do RCD Espanyolu, gdzie otrzymał szanse na wystąpienie w meczach La Ligi. Po podszkoleniu swoich umiejętności Vazquez wrócił do Realu, ale tym razem na Santiago Bernabeu. 


8 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.