wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie 2019 roku

Cześć!!!
Chciałabym Was dzisiaj zaprosić na małe podsumowanie kończącego się już 2019 roku. 

Liczba zdobytych autografów: 119 = 44 osobiście + 75 listownie lub z wymian; dla porównania w 2018 roku mogłam doliczyć do swojej kolekcji 99 podpisanych zdjęć.


Najcenniejsze podpisy:
  1. Alex Morgan
  2. Daria Kasatkina
  3. Simona Halep
Najdłuższy czas oczekiwania na odpowiedź: Tommy Haas (210 dni)
Najkrótszy czas oczekiwania na odpowiedź: Roger Federer (16 dni)

Blog:
- pierwszy wpis pojawił się na początku marca (tak dokładnie 3)
- pierwszym opublikowanym autografem był podpis Rafaela Nadala
- jak na razie na blogu pojawiło się 61 postów (nie wliczając tego)
- najpopularniejsza okazała się notka o Cristiano Ronaldo (ponad 100 wyświetleń).


Poniższy wykres obrazuje zawartość całej mojej kolekcji- 803 autografy, które zdobywałam przez ostatnie siedem lat. 😀



10 komentarzy:

  1. Piękne zestawienie i Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zapraszam na moje podsumowanie na blogu oraz życzenia: http://autografymalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym 2020 roku i wiele wiele wiele nowych autografów w kolekcji życzy Łukasz Stańczuk z bloga "Gadżety na dobry dzień".

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !
    To był dobry rok, miejmy nadzieję że 2020 będzie jeszcze lepszy !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2020/01/600-hernan-crespo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powodzenia w dalszym zbieraniu autografów!!!

      Usuń

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.