sobota, 23 listopada 2019

Thomas Morgenstern

Siemka,
wczoraj wystartował kolejny sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich, wobec tego dzisiaj na moim blogu zobaczycie podpis od jednego z najlepszych skoczków w historii - Thomasa Morgensterna. Jest to 8-krotny mistrz świata, 3-krotny mistrz olimpijski, zdobywca Pucharu Świata w 2008 i 2011 roku, zwycięzca 59 Turnieju Czterech Skoczni i wielu, wielu innych zawodów. Niestety kariera Austriaka nie zawsze była usłana różami. Najlepszym potwierdzeniem tego może być decyzja o jej zakończeniu w wieku 27 lat. Była ona w dużej mierze spowodowana tragicznym upadkiem w styczniu 2014 roku podczas serii treningowej w Kulm. Thomas zachwiał się tuż po wyjściu z progu i uderzył głową w zeskok. Jego późniejsze badania wykazały liczne urazy czaszki i płuc. Morgenstern nie był w stanie dalej ryzykować swoim życiem. We wrześniu zakończył swoją niesamowitą karierę.

Autograf na karcie Fischera dotarł do mnie w pechowym 2014 roku. 



2 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.