piątek, 3 stycznia 2020

Giorgio Chiellini

Giorgio Chiellini - włoski piłkarz urodzony 14 sierpnia 1984 roku w Pizie. Karierę rozpoczął w wieku 16 lat w AS Livorno Calcio. W 2004 roku został sprowadzony do Turynu, jednak zanim znalazł się w podstawowej 11 trafił na wypożyczenie do ACF Fiorentiny. W stolicy Toskanii Giorgio rozegrał jeden bardzo udany sezon, po którym wrócił do Juventusu. Do tej pory Chiellini wystąpił w 507 oficjalnych meczach Starej Damy, w czasie których zdobył 36 goli, mimo iż jest zawodnikiem grającym na pozycji obrońcy.
Autograf zdobyłam w lipcu 2015 roku przed Super Meczem z Lechią Gdańsk. 


4 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.