piątek, 17 stycznia 2020

Daria Kasatkina

Daria Kasatkina - rosyjska tenisistka urodzona w Togliatti. W 2014 roku została mistrzynią juniorskiego French Open, a także zdobyła srebrny medal na Letnich Igrzyskach Olimpijskich Młodzieży w Nankinie. Najlepszym sezonem w jej dotychczasowej karierze był rok 2018, kiedy dotarła do finału turnieju w Dubaju i Indian Wells, po drodze pokonując między innymi starszą z sióstr Williams oraz Karolinę Woźniacką. W październiku wygrała Kremlin Cup pokonując w finale Tunezyjkę Ons Jabeur. Daria rok 2018 zakończyła na 10 miejscu rankingu WTA. Niestety kolejny sezon, mimo iż zapowiadał się obiecująco, nie był już na tak wysokim poziomie, a jego konsekwencją był spadek w okolice 70 miejsca. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości Dasha powróci do kapitalnej formy sprzed roku. 

Autografy zdobyłam osobiście na Pucharze Federacji w Zielonej Górze.






4 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.