wtorek, 27 sierpnia 2019

Bayern Monachium sezon 2013/2014 cz. 1

Cześć!
W dzisiejszym poście zobaczycie pierwszą część autografów, które dotarły do mnie w 2014 roku prosto z Monachium. Stern Des Südens, czyli Gwiazda Południa jest najbardziej utytułowanym niemieckim klubem piłkarskim. Bawarczycy mają w swoim dorobku 29 tytułów Mistrza Niemiec i 19 zwycięstw w Pucharze Niemiec. Ponadto pięć razy triumfowali w Lidze Mistrzów.

Podpisy, które otrzymałam należą do: Manuela Neuera, Dantego, Xherdana Shaqiriego, Mario Goetzego, Philippa Lahma i Francka Ribery'ego. Z wymienionych piłkarzy w obecnym składzie zachował się tylko Manuel Neuer, który od 2011 roku strzeże bramki Bayernu.





6 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.