piątek, 16 sierpnia 2019

Johan Cruyff

Siemka, 
dzisiaj autograf od niepodważalnej legendy piłki nożnej - Johana Cruyffa. Największe sukcesy w karierze "El Flaco" odniósł w FC Barcelonie, Ajaksie Amsterdam i reprezentacji Holandii, z którą zdobył srebrny medal na Mistrzostwach Świata 1974. Johan w latach 1971, 1973 i 1974 był wybierany najlepszym piłkarzem świata. Po zakończeniu kariery zawodniczej objął stanowisko trenera Ajaksu. Następnie przez wiele lat prowadził pierwszą drużynę Barcelony. Z Blaugraną 4-krotnie wygrał Mistrzostwo Hiszpanii oraz 3-krotnie triumfował w Superpucharze Hiszpanii. W końcówce 2015 roku zdiagnozowano u niego raka płuc. Zaledwie kilka miesięcy później, dokładnie 24 marca 2016 roku, świat obiegła wiadomość o śmierci Boskiego Johana.

Autograf zdobyłam w grudniu 2014 roku.



4 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.