sobota, 16 listopada 2019

Diego Costa

Diego Costa - hiszpański piłkarz pochodzenia brazylijskiego. Profesjonalną karierę rozpoczął w 2006 roku w lidze portugalskiej. Rozgrywał wtedy mecze w barwach SC Bragi. Jego przygoda w ojczyźnie Vasco da Gamy trwała zaledwie jeden rok. W 2007 roku Diego został graczem Atleti. Jednak władze klubu zdecydowały się go w niedługim czasie wypożyczyć uważając, że Costa musi jeszcze rozwinąć skrzydła. Kolejnymi klubami Hiszpana były:  Celta Vigo, Albacete Balompie i Real Valladolid. W czerwcu 2010 roku Diego powrócił na Estadio Vicente Calderón. Hiszpański zespół Costa reprezentuje do chwili obecnej z drobnymi przerwami, między innymi na występy w Chelsea. 

Autograf zakupiłam od innego kolekcjonera.


2 komentarze:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.