sobota, 9 listopada 2019

Ivan Rakitić

Ivan Rakitić - piłkarz urodzony w marcu 1988 roku. Profesjonalną karierę rozpoczął w szwajcarskim klubie FC Basel. W czerwcu 2007 roku podpisał 4-letni kontrakt z Schalke 04. W Bundeslidze wystąpił w 97 meczach. Po udanych latach w Gelsenkirchen Rakitić postanowił spróbować swoich sił w La Lidze, a dokładniej w Sevilli. Jak się później okazało transfer ten był strzałem w dziesiątkę. Chorwat w niedługim czasie zyskał miano jednego z najlepszych pomocników świata. W 2014 roku Ivan trafił na Camp Nou. Dumę Katalonii zobowiązał się reprezentować do 2021 roku.


5 komentarzy:

O mnie

Moje zdjęcie
Cześć, mam na imię Zosia i od sierpnia 2013 roku zbieram autografy sportowców. Uwielbiam piłkę nożną i tenis, dlatego też podpisów z tych dyscyplin jest najwięcej w mojej kolekcji. Zapraszam do oglądania.